Koliko iznose troškovi isporuke?

ZBOG VELIKOG BROJA NEPREUZETIH PAKETA PRIMORANI SMO UKINUTI PLAĆANJE POUZEĆEM

Država Vrijednost narudžbe  Troškovi dostave
Hrvatska Veća od > 65,00 €   BESPLATNO
Manja od < 65,00
Pouzećem - Trenutno nedostupno
6,00 €
7,00 €

* Ovi troškovi dostave odnose se na standardnu ​​dostavu. Dodatni troškovi mogu nastati npr. zbog težine, veličine ili svojstava proizvoda. Ove podatke možete pronaći izravno u opisu proizvoda ukoliko su proizvodi iznimno velikih dimenzija (inače neće biti navedeno).

Kada stiže moja narudžba?

Datum isporuke za pojedine proizvode možete vidjeti neposredno uz proizvod. Očekivani rok isporuke za cijelu narudžbu možete vidjeti u košarici ili nakon što ste odabrali adresu dostave i željenu uslugu dostave. Najčešće proizvode nemamo gotove stoga je potreban određen period da ih napravimo. Većina proizvoda je personalizirana, isključivo po narudžbi s imenima, posebnim datumima i posebnim tiskom stoga nemamo gotove proizvode. Rok za izradu je najviše tri dana ukoliko se ne radi o velikoj količini, npr. zahvalnica.

Uzmite u obzir da vašu narudžbu šaljemo iz Hrvatske, točnije Osijeka. To znači da nijedan paket ne izlazi iz našeg skladišta na hrvatske državne praznike. Naša služba za korisnike nije dostupna državnim praznicima. Uživamo u odmoru kako bismo poslije bili puni energije i vama na raspolaganju.

Moj paket je nestao. Što uraditi?

Molimo ponovno provjerite status svoje narudžbe putem potvrde narudžbe. Ako vidite status "Isporučeno" u narudžbi, trebali ste dobiti obavijest o prikupljanju paketa ili je vaš paket možda u dostavi.

Ako se vaša narudžba još uvijek nije pojavila, pišite nam putem obrasca za kontakt. Provjeriti ćemo gdje je vaš paket, a po potrebi pokrećemo i istragu.

Moj paket je oštećen. Što uraditi?

Žao nam je ako je vaš paket oštećen u transportu, pročitajte dalje za postupanje.

Jesu li u vašem paketu neki proizvodi oštećeni?

Molimo vas da odmah fotografirate sva oštećenja pakiranja i artikala. Obavezno sačuvajte oštećene predmete i ambalažu. Ovo nam je potrebno da tražimo odštetu od dostavne službe. Ovdje možete reklamirati štetu.

Jesu li vaši proizvodi neoštećeni?

Ako je oštećen samo paket i želite nešto poslati natrag, jednostavno možete koristiti drugo pakiranje za povrat.

Dobro je znati: ako vaš paket ima vidljiva oštećenja prilikom dostave, provjerite jesu li proizvodi oštećeni prije preuzimanja. Ako ova opcija nije moguća od strane dostavljača, nemojte prihvatiti paket.

Materijali za pakiranje pošiljaka

Mislimo i na naš okoliš! Naš vlastiti materijal za pakiranje u potpunosti je bez plastike. I izrađen od vrlo visokog udjela recikliranog materijala. Međutim, ponekad koristimo materijale koje dobivamo od dobavljača. Neki od ovih materijala mogu biti izrađeni od plastike. Za nas je ponovna uporaba važnija od bacanja! Često ćemo vam poslati proizvode u korištenom pakiranju poput višekratnih zip vrećica.

Dostavne službe

Naše dostavne službe uvijek nastoje dostaviti pošiljku što je brže moguće. Imajte na umu da ponekad može doći do kašnjenja u isporuci. To je obično zbog vremenski neprilika ili pojačanog prometa. Mi koristimo usluge GLS-a, nakon otpreme, isporuka se odvija u roku od 3 radna dana.

Carinjenje

Naša lokacija je u Hrvatskoj, skladište je u Osijeku, u Europskoj uniji. Za narudžbe koje se šalju unutar EU, budući da je kretanje robe unutar EU slobodno, nema dodatnih naknada. Ipak, robu ne šaljemo izvan Hrvatske.

Ova web stranica koristi kolačiće kako bi vam osigurala najbolje iskustvo na našoj web stranici.